2nd line Support Engineer

W tym poście dowiesz ile zarabia osoba na stanowisku 2nd line Support Engineer.

Krótki zarys stanowiska 2nd line Support Engineer :

Opis pracy
Oprócz rozwiązywania zapytań klientów, wątpliwości i sugestie, inżynierowie wsparcia mogą skupić się na sprawach wnoszonych przez innych działów w ramach przedsiębiorstwa, takich jak ,: sprzedaży, produkcji i eksploatacji. Mogą one pracować w różnych gałęziach przemysłu, od opieki zdrowotnej po telekomunikacji. inżynierowie wsparcia służyć jako eksperci w produktach zrobił Ich firma produkuje i rozwija. Użytkownicy rozwiązania problemów z produktami i klientami pomocy pracować przez trudności techniczne. obowiązki zawodowe mogą obejmować:

Złożenie sprawozdania w formie oceny problemów produktów
Badanie problemów technicznych
Zarządzanie i przetwarzania zamówień klientów
Idąc przez klientów rozwiązań
Przeglądanie żądań zmian produktu
Nauka o zmianach i nowych technologii
Dlatego inżynierowie wsparcia zgłaszania usterek lub propozycje dotyczące ulepszania produktu. Poprzez swoich badań, inżynierowie wsparcia przyczyni się do wiedzy o produkcie i pomóc w przyszłości wsparcia technicznego łatwiejsze. Dodatkowe obowiązki mogą obejmować podejmowanie działań w celu rozwiązania problemów, rozwiązywanie problemów, odbierając telefony połączeń i odpowiadanie na e-maile.

Wymagania pracy
Wymagania edukacyjne dla inżynierów wsparcia mogą się znacznie różnić od pracodawcy. Na przykład firmy, które produkują oprogramowanie komputerowe mogą preferować stopień licencjata w dziedzinie informatyki i inżynierii komputerowej. Inni pracodawcy mogą nie być tak szczegółowe dotyczące głównym i może wymagać licencjat w dziedzinie inżynierii lub dyscypliny technicznej. Kilka pracodawcy mogą przyjmować szeroki w stopniu stowarzyszonej lub żadnym stopniu na wszystkich dla kandydatów do pracy z doświadczeniem.

Ponieważ inżynierowie wsparcia muszą komunikować się z innymi działami w ramach przedsiębiorstwa i klientów na bieżąco, zarówno ustne i pisemne umiejętności komunikacyjne są bardzo ważne. Osoby muszą również posiadać doskonałą rozwiązywania problemów, rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne. inżynierowie wsparcia muszą być technicznie kompetentny jeśli chodzi o ich produktów firmy oraz możliwość poznawania nowych technologii szybko.

Tyle osób dodało informacje na temat wynagrodzenia:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *